Alkalmazás: Kéz / Szem koordináció, reakció Training &Testing

A  fitLight Trainer ™  rugalmassága lehetővé teszi, hogy fejlesszea kéz / szem koordinációt. A rendszer beállítható a falra, vagy állványra az ábra szerint. A fényeket el lehet helyezni egy csillagkeletkezési konfigurációt formálva, vagy egy egyenes vonal / négyzet / téglalap képzeve.

fitLight Trainer ™ Vision Training

fitLight Trainer ™ vannak gyarkolatok, amelyek megkönnyítik az észlelés/látás goyrsaságának fejlesztését.

Gyorsaság ​​beállítások

A gyorsaság beállítható a felhasználó szintjének, gyorsaságának, korának megfeleően

Lámpák száma

A lámpák száma a végtelenségig növelhető (1 kezelő panelhoz max 32db lámpa) és akár többen is használhatják, ezzel kialakítva egy valős idejű versengést a felhasználók között.

Színek

Több szín beállítható, és a színek könnyen programozhatók, hogy fejlesszék a vizuális felismerést és a reakciót.

Kéz / Szem rutinok

Specifikus fejlesztések a kéz / szem 

  • Kéz / szem / Test  Koordinációs
  • Visual kognitív képességek
  • Perifériás tudatosság
  • Kéz / szem / agy feldolgozási sebesség és a pontosság.
  • Látás / hallási / Kéz Koordinációs
  • Látás Reakció Élesség / Gyorsaság
  • Vizuális memória

 

 

 

Alkalmazás: Kéz / Szem Koordinációs rutinok

1. RANDOM reakció: 60 másodperc RUTIN

Ennek a programnak az a célja, hogy a fény véletlenszerűen váltakozik, és a felhasználónak le kell kapcsolni őket, amilyen gyorsan csak lehetséges. Ha a fény ki van kapcsolva egy másik fény gyorsan felvillan, és a cselekvés ismétlődik 60 másodpercig

2. RAPID FIRE tesztrutint

E vizsgálat célja, amelynek során a felhasználónak kell deaktiválni az összes lámpát, amelyik világít, amilyen gyorsan csak lehetséges, bármilyen sorrendben, vagy egy előre programozott sorrendben.

3. RANDOM reakció: 
5 perces rutin

Ebben a gyakorlatban 5 percen keresztül kell ütésekkel kikapcsolnia a lámpákat a felhasználónak, kiváló aerobik gyakorlat.

4.. 50. LIGHT TARGET RUTIN

Ez a teszt leméri, hogy a felahsználó milyen gyorsan képes 50 fényt lekapcsolni.

5. WARM UP STRETCH: 
60 másodperc RUTIN

Ennél a tesztnél a fényeket a sarkokba helyezik el, és ütni kell őket egy előprogramozott sorozatban.

6. Próba RUTIN

A felhasználó köteles kikapcsolni a fényt, amely világít, amilyen gyorsan csak lehetséges, egy meghatározott helyzetben.

7. RANDOM PACE szabályozott reakciókörülmények RUTIN

Ez ugyanaz, mint a reaktív módban az egyetlen különbség az idő a fények maradnak változatosak és véletlenszerűek.

8. RANDOM SZÍN szabályozott reakciókörülmények RUTIN

Ez a program bemutatja a különböző színű fényeket, és a felhasználó utasítják, hogy hagyjon ki a vöröst például, és csak a a többi színt érintse.Ez a gyakorlat teszteli a felhasználó visszaható készségét és koncentrációszintjeit.

9. KOGNITÍV RECALL RUTIN

Ez a program felvillant egy adott mennyiségű lámpát egymás után, majd kikapcsol egy adott idő elteltével, és a felhasználónak ugyanabban a sorrendben kell érinteni a lámpákat, amelyben először világított. Ha nem sikerül, a sorozat elölről kezdődik. Ha sikerül a sorozat egy újabb fényt ad hozzá az eddigiekhez. Miután a szekvencia már 8 lámpánál tart, a gyakorlat sebessége növekszik, és a folyamat kezdődik újra.

10-ig. REAKTÍV tesztrutint

Ez a rutin vezérli a tempót, amikor a lámpák aktiválódnak.Fények be lehet programozni, hogy mikor gyulladjanak ki, akár  10 ms-os intervallumonkét, és a felhasználónak le kell kapcsolni a fényt, amilyen gyorsan csak lehetséges, mielőtt a következő kigyullad.

11. PROAKTÍV tesztrutint

Ez a program a felhasználó sebeségétől függ.Ha a lámpa világít, akkor a felhasználó találata kikapcsolja a fényt, amilyen gyorsan csak lehetséges, ami viszont azonnal bekapcsol egy másik fényt és a cselekvés ismétlődik. Minél gyorsabb a felhasználó a fények annál gyorsabban követik egymást véletlen sorrendben.A gyakorlat ideje programozható.  Ez a gyakorlat jellemző egy zárt motorkészségkörnyezetre. Ezt az adatot felveszik és további fejlesztésért használhatják egy etalonként.

Alkalmazás: Speciális Kéz / Szem koordináció

RANDOM reakció: a 60 második teszt

A program célja a fény véletlenszerűen jön és a felhasználónak le kell kapcsolnia őket, amilyen gyorsan csak lehetséges. Ha a fény ki van kapcsolva egy másik fény gyorsan megvillan, és a cselekvés ismétlődik 60 másodpercig.

 

Mérések a következők:

  1. Nem fogadott fények
  2. Fények érintésének száma 60 másodperc alatt
  3. A leggyorsabb reakció érintés sebesség
  4. A leglassabb reakció érintés sebesség
  5. Átlagos reakció sebességét